hmm. siis koiruli vähän herkutteli aamulenkillä, meidän höppänä pikku koira on ihan heikkona marjoihin, mut onneks ei sentään sieniin eikä varsinkaan kärpäs sellaisiin :).
Pikku nuppu on myös ollut heti aamuvarhaisesta jo vauhdissa.
täs vielä tää toinen kuva eiliseltä. Aurinkoista sunnuntai päivää!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti