Tässä blogissa:

Pieniä paloja pienen elämästä ja vähän meidän isompienkin.

sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Herkuttelua

hmm. siis koiruli vähän herkutteli aamulenkillä, meidän höppänä pikku koira on ihan heikkona marjoihin, mut onneks ei sentään sieniin eikä varsinkaan kärpäs sellaisiin :).






Pikku nuppu on myös ollut heti aamuvarhaisesta jo vauhdissa.



täs vielä tää toinen kuva eiliseltä. Aurinkoista sunnuntai päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti