Kuvat pikkuisesta eiliseltä jolloin oltiin vielä kunnossa. Tässä näette myös tämän hetken parhaimman viihdykkeen eli kaikki lehdet ja paperi pakkaukset.
| Tässä leipuri työn touhussa. |
| Paljon kermavaahtoa. |
| Hyvää herkuttelu seuraa. |
| Mamman pikkuinen tänään, flunssaisena. Aurinkoista viikkoa!! |